080808 =

SKIT!

oki jag och monkey skulle in på 08 som dom har gjort en så jävla stor grej av..... hmm jag bara undrar om man nu planerar att fixa en så stor grej borde man inte då organisera det lìte bättre ? och borde man inte ha åldergräns? och borde man inte ha musik som det är skrivet? jag menar längre än till kl 12? Nej detta var en STOR BESVIKELSE!

jag som verkligen var på G ikväll och redo för en partykväll och jag behövde verkligen det! men nej nej istället sitter jag hemma nu framför datan, kul fredag kväll jag fick.... och nu undrar ni varför vi inte drog någon annanstans? joo för att det var fullproppat runt hela stan och såna jävla köer och jag orkar inte ställa mig i dom, de e liksom inte värt det.. och sitta och åka till söder runt halv 2 känns inte så jävla kul heller då allt stänger tidigt där.....nee jag hoppas på en bättre kväll imorn..

å bara skit på tvn like always =(
and gåsa if u read this, du kan va glad att du inte föjlde med för de va en misslyckad kväll =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0