50 days left

wohoo 50 dagar kvar, de e inte mycket åhhh så det betyder att om 50 dagar då står jag på arlanda och redo för min backpacking trip :D .. ska bli såå underbat, så kul sen när jag kommer till australien och har så många å hälsa på.. faan vad jag längtar....


Va hos gåsa idag på morgonen och åt lite frulle, mysigt som vanligt.. köpte faktist minirosor till henne,..varför ? jo för att jag älskar henne och hon behövde det tycker jag :D


Neee nu ska ja ut med lilla Rocky å sen laga middag
tack och hej leverpastej hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅH VAAA SÖÖÖÖT DU ÄR!!! hihihi

blommorna är ätte jätte fina...LOVE THEM!!!!



hihi....du e bäast Åsa

2008-08-15 @ 18:40:49
URL: http://annic.blogg.se/
Postat av: Bofsan

Hejsan!

Jag gör headers, designer och smycken, bara fråga efter det så fixar.

2008-08-15 @ 18:43:59
URL: http://bofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0