Allergi?

Kan man va allergisk mot mygg?

Igår kväll bestämde jag mig för att gå ner till statoil och köpa mig lite barbeque chips onyttig som jag är... ser iaf en jävla mygga där och trodde faktist inte att det fanns kvar längre men tydligen gjorde dom det! den lilla skiten gav mig myggbett rakt på pekfingret! jag är väldigt känslig mot mygg så nu är mitt finger tjockt som en jävla falukorv, det kliar och huden mellan pekfingret och tummen är uppsvälld och helt röd.. tror jag fått en allergi chock?  ser skit vidrigt ut kul!

om jag bara kunde låtit bli och gå ner för dom där jädrans chipsen... vet liksom inte om man ska gå till läkare eller kommer detta lägga sig? funderar iaf på att vänta tills imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0