And Then?...

jahap då satt man här en lördag kväll då, tråkigt fast ändå rätt skönt måste jag säga, ensam hemma med brorsan å hunden :)
Har precis målat naglarna och undrar varför det alltid är vänster handen som blir finast..för att man är högerhänt säkert men de irriterar mig som fan.. ja menar ja vill ju ha båda händerna fina, men om ja fick välja en så skulle ja helst vilja att min högerhand va lite finare än vänster..why? jo för att de e den jag gör allt med och den man visar mest hihi..kanske bara ja som är lite knäpp ?

Just nu står brorsan å steker potatis..mm ska bli gott å äta lite men han gör ju också tyvärr bacon å jag hatar bacon, hatar lukten å de stinker i hela lgh nu =/  men men får ju iaf god potatis....


ps: Gåsa aj löve ju!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah NOOO AND THEEN and then NOO AND THEEN





IJ LÖV JU JÄTTEMASSA OXÅ JU

2008-08-17 @ 10:44:10
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0