=(

Det var nog inte menat att ja skulle ha en ny ipod =(
mammas data jag hade alla mina låtar och alla bilder och filmer dog idag, kul.. allt är borta! man tror alltid att när någonting är skit så kan det inte bli värre  MEN det blev det!
Ont i huvudet har jag idag också jätte jätte jätte ont.. trött och vill bara ligga i min säng och se en bra film och typ sova i tusen år......

Har tänkt att ja måste förbi Tyson min tattuerare och visa min tattoo som han gjorde, nu är den färdig läkt så han vill ju se hur den blev om vi ska fixa till lite mer på skuggorna eller inte, men jag orkar inte någonting nu för tiden.. bara sover och sover .. måste skärpa mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0