...

Som vanligt är jag väldans trött idag, men idag kunde ja verkligen inte öppna ögonen, jag var helt död.. jag tror nästan jag skulle kunna sova hela kvällen och natten också det hade vart skönt men nej nej...

hade planer om att ta de lugnt i helgen, men så vart det ändrade planer, ikväll blir det utgång ska bli kul.. ska ut med lina som är världens goaste tjej :) ... lr jaa om hon nu vaknar, hon börjar bli sjuk och har jobbat hela natten,, men jag känner lite så att jag kan gå ut lika gärna som jag kan vara hemma ikväll... time will tell helt enkelt..

idag har jag ätit FISK! yes Mikaela har ätit fisk och ni som inte känner mig så är det inte vanligt, har nog inte ätit fisk på flera år, men jaa nu på sistonde har jag smakat på grejer jag inte tyckt om tidigare men gott var det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0