....

nu är det bara ca 6 veckor kvar tills jag åker :D helt jävla sjukt, har nog inte riktigt fattat ännu att om 6 veckor sitter jag på arlanda på väg på äventyr!

jag måste bara säga att idag gick jag förbi stadium som jag alltid gör på väg hem från jobbet genom centrum, kollar alltid in på alla bikinis och sommarkläder, men imorse så hängde det riktiga vinterjackor! deprimerande för det är verkligen slut på sommaren, visst jag kommer inte hinna med det kalla så mycket men iaf, får ändå ångest! hatar när det är kallt och alla kläder man måste ha på sig, frysa när man lägger sig, vakna när man fryser och gå upp när det är kallt.. neee inge kul alls!


ska snart iväg med brorsan och gå på bio, men vad vi ska se är inte bestämt ännu.. nee michoo har lite beslutsångest om vilken film han vill se... jaa vi får helt enkelt se när vi kommer till bion då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0