familjen!!!

jag blir så jävla trött!
nu är det såhär att jag faktist nästan alltid brukar fråga min familj om dom vill ha något från mataffärn om jag ska ner och handla eller om jag bara ska ner och hyra film för det kan man göra på ica! Men är det någon jävel som frågar mig tillbaka? NEJ! jag blir ledsen av det här, arg och tycker inte alls att det är snällt... nu så har dom tjatat på  mig att jag ska upp (har jobbat natt)  i flera timmar, sen går jag upp å bara hör hur dom går... ringer efter ca 10 min, nee då är dom nere för att hyra film och då sa jag det att det är tråkigt att dom inte kan fråga om jag vill ha något speciellt när jag alltid frågar!!!!  men då får jag svar att nee men vi skulle bara hyra film och handla dricka, men hallåååååå spelar väl för fan ingen roll om man bara ska handla ett äpple om man ändå är på ica kan man faktist fråga.. har inte någonting att äta hemma,. och vadå kul att ni frågar mig om jag också vill se film ikväll men nej nej..... så trött på att ställa upp så mycke och fråga om dom alltid vill ha ngåt men får fan aldrig något tillbaka, bara en massa gnäll å tjat!

Kul så nu sitter jag här och är skit hungrig , finns inget att äta, dålig stäming och vill inte alls vara här hemma.. orkar inte, trött på att inte ha något privatliv....känner mig tvingad att ta mig ut för jag inte orkar vara här, men egentligen vill jag bara äta god mat, ligga i mjukiskläder och äta godis och se film .. men så verkar det inte bli....

Kommentarer
Postat av: Ankan :P

DU ÄR ALLTID VÄLKOMMEN HOS FAMILJEN LUNDGREN/SADEGHI



Vill du komma över??





PUUSSSSSa

2008-08-31 @ 19:04:57
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0