Fred,lörd,sönd.. yes yes yes

oki, vet att jag har vart riktig dålig på att blogga nu på sistonde- not okey! Men ibland har man sina perioder helt enkelt, just nu sover jag å jobbar and thats it känns det som..

Men var ute i helgen både fredag och lördag riktigt kul.
Fredag va ja ute med söta lina :D och vi började kvällen på 54, där var det en riktigt söt vakt som hon kände och mikaela skulle ju såklart börja flirta på fyllan men men :P sedan blev det Berns där vi skulle möta linas pojkvän och vänner, sjukt söt kille MEN han var ju så jävla full! så tråkigt när dom ska förstöra för sig själva liksom och när dom tror att dom kan få en med sina söta små hundögon men hörrni killar jag ska säga er att så länge ni e fullare än mig så går det inte ;)
iaf så avslutade vi kvällen på lab.. en bra kväll helt enkelt!

me and lina ;)


Lördag va ja ute med Frida, det var flera år sedan vi va ute tillsammans så det var sjukt kul, måste göras om! Blev en liten tur till kellys och åt en massa goda nachos och shota lite ;) sedan 54!  Frida vi borde ses oftare!

Min Söndag bestod av att jag legat bakis och sedan var det jobb.. skit kul.. så nu har jag jobbat hela natten, och kl är nu 11 på morgonen och snart dags för mig att säga natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0