fucking match

Jag har alltid tyckt solna är ett bra ställe,nära till allt, pendeltåg, tunnelbana, bussar till stan ect det finns massa och välja på, MEN en sak som inte är lika kul det är dom här helvetes matcherna! Fulla eller inte fulla idioter som går runt och skriker, bor  på 7de våningen men hör dom klart och tydligt som om dom vore i mitt vardagsrum! centrum är smockat av idioter, tunnelbanan är inte enkel och ta och inte pendel heller, det som gäller är att om du har planer om at gå någonstans så gör det medans matchen är igång annars är det fan inte lätt!

jag som ska iväg runt halv 8 får se hur lyckat det blir  =/



För övrigt så har jag kommit på att Avril Lavigne har många bra låtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0