Have U Ever..

Idag har vart en tråkdag, en depp dag... nee jag hatar den här känslan när man bara är helt nere och det finns inget som kan få en att le, =/  jag längtar så mycket nu till min resa, vill bara komma bort från alla jobbiga människor,alla idioter, alla problem och alla idiot killar!  Självklart så kommer jag att sakna vissa personer men iaf...

och nu sitter jag här som vanligt kl är lite över 12 och jag är inte det minsta trött och bara skit på tvn, och film på datan kan man inte se för min e paj och brorsans data finns de inget film ja vill se..

nee orkar inte ens skriva något, hitta den här låten idag, gamla tider och memories, enjoy


Kommentarer
Postat av: rebecka

"..alla idiotkillar.." Du tog orden från min mun!

2008-08-08 @ 00:17:08
URL: http://xbecka.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Känner igen sig lite där :p

2008-08-08 @ 00:26:52
URL: http://isabellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0