hur dum får man va ?

oki, gick in på facebook, där har ja ett nytt meddelande från mitt gamla ex i norge, chockad ? jaa!

iaf så här stod det...hej, hoppas allt är bra med dig? snygga tattoos du har gjort, jo föresten så har jag betalat mobilräkningar på 8000 som är dinamen står på mitt namn! så om jag kan få tillbaka dom pengarna tack.. hoppas rocky mår bra du kan nå mig på tel ########..

HALLLÅÅÅÅÅ IDIOT! för det första om man nu får en räkning varför säger man inte till redan den första ? och för det andra , ehh jag har inte haft så lång bindningstid på abonemanget.. har ju fan bott hemma över 1 år i sverige, för det tredje så har han en massa grejer kvar som är mina som han lovat komma med för tusen år sedan, och om de nu står i hans namn så säg upp skiten , konstigt att han sagt att han reda gjort de när ja  flytta :S kanske han har spök räkningar... Neeej de här förstörde hela min jävla dag helt enkelt, blev på skit dåligt humör... ARG DET ÄR VAD JAG ÄR!!  åhhhhhhhhh idioter det finns!

Kommentarer
Postat av: michelle

Shiiit vilken idiot!

2008-08-12 @ 18:06:37
URL: http://lyxaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0