Hur kan man misslyckas?

Hur kan man misslyckas med lite klyftpotatis?

Träffade Frida igår vilket var tusen år sen så det var riktigt kul!, vi bestämde för att dra ut och käka och valde söder, jag älskar söder och tycker det är mysigt.. går på götgbacken och ser Mest så vi tänkte why not, menyn såg bra ut.. för det första får vi vänta i evigheter på maten och dom har inte särskilt många matgäster.. Jag hade beställt Fläskfilespett med pommes men bytte ut dom mot klyftpotatis, in kommer maten och där är 3 stor klyftpotatisar och ja hade trott att de skulle vara små men nej nej.. salsa såsen man fick till smakade ketchup inte så jävla gott, potatisen va så smaklös att ja trodde jag åt luft.. jag menar jobbar man som kock borde man väl ändå kunna laga lite jävla potatis ? men nej på Mest så är det tydligen väldigt svårt.. Men man lär sig av sina misstag..Detta är skället till att jag alltid går till Kamarina =D, alltid bra mat, mysigt ställe, bra priser..

Min lilla Monkey (jessi) kom förbi igår också och vi har inte heller setts på ett bra tag =/ så det va kul att umgås lite men det ska vi minsann få göra så det räcker och blir över när vi ska resa om 2 månader, jag kan inte fatta att det bara är 2 månader kvar till jag ska ut och resa och inte komma tillbaka på minst ett halvår.. lite läskigt är det men fan vad ja längtar!

Tog en liten runda till snaps igår men det va ingen höjdare, ingen bra bartänder var där och riktigt dålig musik, ja är en sådan människa som kan lyssna på det mesta men jag menar när man bara spelar house musik i en timmes tid så är det inte så kul längre så jävla bra tycker ja inte att det är, oki 1 eller 2 låtar och sedan byta lite men nixen pixen heroin Djn skulle minsann inte byta.. ska tillbaka till Snaps ikväll med Gåsa å Monkey ska bli mysigt.. å då ska ja fan äta lite nachos =D






Joshua Radin- Only you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0