i dont want 2

jag är så trött, mina ögon svider och orkar knappt hålla dom öppna =(

ska snart iväg och jobba hela natten, brukar alltid sova lite på dagen 1 timme eller 2.. men så blev det inte idag. sov rätt dåligt inatt och skulle upp tidigt, eller kl 10 men det är faktist tidigt  för mig speciellt när man somnar lite över 4 på nätterna... skulle iaf luncha med S idag på hans lunch, trevligt faktist.. bestämde mig sedan för att åka till cafe himla å hälsa på isabella en snabbis, men fastnade med henne, så satt först där, åkte sedan hem till henne för å hämta Milo som skulle lämnas på hunddagis och sedan fika i centrum  OCH jag gjorde ett riktigt bra fynd idag, hittade ett par jätte fina skor som ja velat haft tidigare, ett par lila puma tygskor, dom har kostat 700 och nu kostade dom 150 kr! dom var tagna direkt!. så mina sovtimmar liksom bara försvann.. fast det var det ju värt eftersom ja fick kvalitetstid med Gåsa och nya skor =D

jag hatar den här känslan när man får ångest, den känslan har jag just nu and i dont like it! vill bara krypa ner i sängen med lite te och en bra film ... och kanske lite godis också.. och bara ligga och mysa i det här skit vädret, vill inte utanför dörren just nu, vill inte in i duschen,vill inte ut med hunden heller när det regnar som det gör.. neee men allt är ju inte alltid som man vill tyvärr... jag vill att det ska va helg nu nu nu nu....

nu måste jag in i duschen och stressa.. hur ska ja orka denna kväll ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0