Jag blir så trött

jaa trött det är vad jag blir på alla dessa idioter som finns!  att folk orkar irritera en ? Jag kan verkligen bli på dåligt humör och det är fan inte kul och vakna och det första man blir är irriterad! Hela min dag blir förstörd.... åhhh till alla er idioter dra åt helvete säger jag bara!



såååå annars har de inte hänt så mycke i mitt liv just nu, inte så långt kvar till min resa :D vill¨åka nu nu nu nu nuuuuuuu,
ska träffa min monkey och gå på bio och se Batman- yeeahh fan som vi har velat sett den länge så de ska bli kul, vi har inte setts på över en vecka och de känns lite tråkigt men sen samtidigt så tänker jag att vi ska ju resa och vara tillsammans 6 månader dygnet runt så vi behöver inte oroa oss, man måste ju passa på att vara med sina andra vänner och familj nu när det inte är så långt kvar liksom.... well well nu ska ja in i duschen



Det ska egentligen vara en video här nu men inte fan ska de gå!  iaf ladda ner eller utuba joe feat papoose- where you at

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0