Någonting som fattas..

Det känns som att det är någonting i mitt liv som fattas, jag vet inte vad det är men någonting är det.....

Jag är så trött på alla idioter, på alla dumma människor, på alla som alltid ska klaga och komma med elaka kommentarer... visst jag kan också klaga och säga saker ja kanske inte borde, men jag gör det inte till dom ja inte borde och jag gör det inte för att vara elak...
En bra kompis- bästa kompis ska man väl kunna säga allt till utan att det ska kännas jobbigt och utan att den personen ska döma? Jag kan väldigt ofta känna att jag inte kan säga allt, eller jag kan säga allt men sedan vet jag att någon kommer fälla en dum kommentar, och jag tycker inte det är oki!
Och killar.. jaa alla har vi olika tycke och smak.. vilket är tur, jag menar hur hade det annars sett ut om alla tyckte likadant?och ålder ? vad spelar det för roll ? om en 30 årig kille är tillsammans med en 21 årig tjej så är det inge fel alls, men är en 18 årig med en 22 årig så är det fel ???  Nej jag tycker inte det ska vara sååå! Huvudsaken är väl att man har de kul och bra tillsammans ? eller ? '

kanske det bara är mig det är fel på, jag vet inte.. jag dömer iaf inte mina vänner, tycker dom om någon som ja inte tycker är så snygg, fine bra för dom, kul för dom .. men gäller det mig nee då är det andra visor minsann..

Idag är  en dålig dag, jag är nere,arg,irriterad,trött,ledsen,deppig och inte  alls på humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0