orkar fan inte

jag blir så trött! som jag nämnt tidigare om mitt idiot till ex om att ja ska betala han en jävla massa pengar! no way! nu håller han fortfarande på att tjata å bårkar om det! jag orkar inte bry mig mer, jävla idiot! Jag åker om 5 veckor det ska bli så jävla skönt att komma borta från allt och alla, slippa alla problem och alla bekymmer för jag börjar bli trött på det! jag orkar fan helt enkelt inte mer! kan alla jävla idoter bara låta mig vara! åhhh!

och inte nog med detta så börjar jag bli sjuk också, känner mig jätte seg och tung i hela kroppen, ont i huvudet och förskyld, inte okej!
Mina veckor bara försvinner känns det som, när man jobbar nätter och sover hela dagarna så går veckorna jävligt snabbt, på ett sätt tycker jag det är rätt skönt för jag vill bara komma iväg på min resa, men å andra sidan så vill jag hinna med så mycke här hemma innan jag åker och känner att tiden inte riktigt finns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0