Vi är faktist egna!


Idag har jag vart och vaccinerat  mig, inte kul! jag hatar nålar och sånt.. många tycker det är konstigt då jag har en väldigt många tattoos men det är inte samma sak!

iaf så undrar jag... ..

Bara för att man har pojkvän betyder det då att man bara ska sitta hemma resten av sitt liv?
Att pojkvännen har all rätt och bestämma över dig ?
Att du inte kan få vara dig själv för då får du bara klagomål?
Att du inte kan gå ut med dina vänner mer än 4-5 timmar en gång i veckan?
Jag trodde att alla var en egen individ!!

och nej kompisar har heller ingen rätt att bestämma över någon, ingen ska bestämma över någon alls, man är väl för fan ingen hund? sitt, ligg, vacker tass.. du ska va hemma, prata inte i telefon, du får inte dricka ett glass vin med dina kompisar!.... neee ja bara irriterar mig så jävla mycket på detta!  och jag gillar inte heller folk som ska lägga sig i andras förhållande bara för att dom har ett torrt jävla förhållande och bara sitter hemma och inte har något liv betyder det inte att alla andra par också ska göra det... LÅt folk bara va och leva sina liv så som dom vill leva det, låt dom leva sitt liv precis som dom vill och låt dom göra så som dom vill om det får en att  må bra av det? är det inte viktigast att din syster,flickvän,pojkvän,bror mår bra ??

För mig är det viktigast att dom jag bryr mig väldigt mycket om och älskar mår bra! det kommer i första hand...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0