Stand up

Yes kom nyss hem från stand up, riktigt kul faktist.. hade bara tänkt och ligga hemma ikväll och se en bra film i mjukiskläderna... men sen så fick ja sms om att de va stand up ikväll på söder å att jag borde hänga med... och jag tänkte why not... visst de va inga spec som skulle va där ikväll men kan ju ändå va roligt.. ungefär efter 1 timme så säger dom att nu så har vi en liten överraskning ett litet inhopp.... BJÖRN GUSTAFSSON!!! jag trodde jag skulle dööööö I LOVE HIM!  han är så sjukt bra, rolig,snygg,söt, bäst, rolig rolig rolig helt enkelt... alla blev nog lika chockade som mig när han sprang upp på scenen :D Kul som fan och gissa om jag var glad att ha hängde med ikväll och inte bara satt hemma..
Björn får mig och skratta även om han säger något dåligt så börjar jag skratta bara jag ser honom...

björnis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0