sunday

idag har vart en rktigt tråkig dag, oki sov iof bort halva dagen då jag vaknade kl 16... vakna med att jag hade riktigt jävla ont i ryggen men så är det när man sover i en obekväm soffa...

My best friend bytte namn idag, från och med idag heter hon isabella och har börjat ett nytt liv, det tycker jag är bra! det är bra att hon ska börja äta 3 måltider om dagen! :D

N
U sitter jag här och är inge trött alls men vet att ja borde försöka sova då jag ska upp väldigt tidigt för att ja ska gå och vaccinera mig- är jätte rädd för det, tycker det är jätte läskigt men sådant som måste göras när man ska ut och resa.. nu är det bara 2 månader kvar det är helt sjukt, längtar så jävla mycke men kommer sakna vissa personer här hemma också.. men hoppas dom finns kvar när jag kommer hem..

Har tänkt och överraska Gåsa på jobbet å äta frukost innan jag ska vaccinera mig :) so if u read this gåsa så vet du :D



jag och Gåsa- på väg till snaps ;)   Gåsas nya förlovningsring :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0