vad är det för fel ?

mm har precis ätit tacos med fast vegetarisk! Riktigt gott...frukost blev liksom middag idag, vaknade kl 15.. jag förstår inte vad som är felet på mig, jag kan inte sova på nätterna, va rätt seg igår och la mig i sängen rätt tidigt, ungefär kl 01 somnade jag, vaknade sedan halv 2 på natten och var hur pigg som helst och inte det minsta trött =( låg och vred och vände på mig, kollade lite på tv och hoppades att jag skulle somna om men neeej då, till slut blev ja hungrig och tog mig en macka och lite fil... helt plötsligt var kl 7 på morgonen! somnade ca halv 8 imorse, det är fan inte normalt.. känns som jag testat allt man ska testa för att kunna somna.... ni som har några tips, skriv gärna dom till mig tack!

känns inte så kul att man ska ut ikväll och det är kallt och regnigt, okej om man ska ligga hemma och mysa i soffan med någon och det regnar,, men fan inte när man sk ut och festa men men...

Längtar tills min Monkey kommer ikväll, då ska vi dricka lite vin och äta lite kex med ost innan vi går ut, ska bli riktigt mysigt =D

me and monkey (jessi) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0