vaxa dig när du är 8 ? normalt ?

Lästa i Metro idag att 8 åringar vaxar sig! hur sjukt är inte det? Detta va såklart inte i sverige tack och lov men ändå, det börjar tydligen bli vanligt att barn under 12 år vaxar benen och bikini linjen... vart kommer detta sluta egentligen ? Är det normalt att en 8åring vaxar sig? jag menar jag är 22 och har vaxat mig 1 gång, vill iof göra det igen för det är skönt å slippa detta med å raka benen och sånt, men hur mycket hår har man på benen och bikinlinjen när man är 8 ? Jag tycker detta är så jävla stört, BARN SKA VARA BARN! Vad är det för föräldrar som vill att sina små barn ska vaxa sig? ska man inte lära sin 8 åriga dotter att hon är vacker som hon är ? neeej detta chockade mig rejält måste jag säga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0