yeeah

weey äntligen fick jag tillbaka min mobil, den har nämligen vart inlämnad för det har inte gått att ringa, lr ta emot samtal på den... fick ett sms idag att den var färdig, kommer till Air call och då har jag fått en helt ny mob, oki det var ju en likadan som jag hade men ändå en helt ny för det gick tydligen inte att fixa problemet... men men skönt att få tillbaka sin mob.. MEN såklart så har båda mina laddar fått ben och sprungit sin väg och gömt sig ? hmmm lite konstigt måste jag då säga..






it's like a fairy tale without a happy ending
But then again maybe we are just pretending
Why does it have to be so unfair?
Tell me that you care








Kommentarer
Postat av: Anonym

BÄÄÄSTA LÅTEN!!!!

2008-08-22 @ 18:57:18
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0