Arg!!

idag ar inte en bra dag! just nu ar jag sa javla arg att ja skulle kunna morda nogon, ja e sa trott pa allt! och ja e sa trott pa alla javla falska manniskor! ni borde fan skammas over att ni ar sa falska och tror ni inte folk fattar?

Jag HATAR ocksa manniskor som laser min blogg for att sedan ringa lr sms en vis manniska och skvallra vad jag skrivit, du vet vem du ar, riktig javla skvallerfitta!! usch nej jag e sa arg!

sa just nu tanker ja bara skriva av mig precis vad ja kanner och tycker och hur jag mar just nu!

Oki, om man ar basta vanner sa borde man val stalla upp i vart och torrt for varandra? borde festande och killar ga fore nogon som ar jatte sjuk och mar daligt? enligt mig sa ar svaret nej!

Pa julafton sa festa vi pa kvallen och had det hur kul som helst men rnt halv 5 pa morgonen borjade ja kanna mig jatte jatte dalig och bara fros och kandes som ja skulle spy vilken sekund som helst och nej de va inte pga alkoholen utan ja kande att de va nogot i kroppen, .... Min sakallade basta van har vart sjuk i nagra dagar och bara velat ligga inne pa rummet och vila och velat gatt hem runt 11 pa kvallen och visst ja har ju saklart velat festa vidare men foljt med henne hem och vart dar... men nar ja va dalig pa julafton och sa att ja ville hem fick ja bara ett svar tillbaka - jag vill inte hem jag vill festa!! det svaret sarade mig javligt mycke, eftersom jag alltid gatt hem med henne utan att sagt nogot om att ja vill vara kvar.. ja fick vanta i nastan en timme innan vi gick hem sen efter 3 steg sa va hon borta, att lamna varandra fulla for att ga hem sjalv for att man vill festa vidare , vi bor liksom pa andra sidan av festandet och de e helt morkt att ga hela vagen sjalv vilket inte ar sa jatte kul direkt! jag tycker det ar dalig still speciellt nar jag har gatt hem med henne utan att klagat 3 natter irad!!
Jag ar ocksa javligt besviken pa att hon inte trodde mig nar ja sa att ja va dalig!
Dagen efter passade de att saga forlat nar hon markte att ja va kokhet och hade spytt...

Och jag ar ocksa trott pa hur vissa manniskor bara andras fran ena sekunden till den andra?

jag tycker de ar konstigt nar nagon sager att den hatar facebook och skulle aldrig skaffa det sjalv och att de ar det varsta som finns och de e bara nordar som har de for att snoka runt? men sen helt plotsligt skaffat de sjalv utan att saga nogot?

Att saga att man aldrig skulle kunna kyssa eller ha sex med en thaikille och sen hora sin van saga att hon skulle de och sen helt plotsligt dagen efter ragga pa en thai och har inga problem med det alls langre?

Att ha velat operera sina brost lange men inte haft pengar till det, men sen nar man ser andra ha de ga och tala illa om det och trycka ner sana som har opererat sig?

Att hata en viss stil pa klader och vaskor och pratat sa mycke skit och sagt att man aldrig skulle kunna ga sa men nar vennen gar sa sa kan man de helt plotsligt?

Att saga att man hatar mat eller godis och nar vannen sager att hon alskar det sa kan man ata de varje dag men innan man sa nagot sa holl man pa spy bara tanken av det?

Neeej detta for mig ar att vara falsk!! jag e sa trott pa detta!!
och du som laser mig blogg som e bra pa att skvallra sa varsegod att gora det! skicka ett sms lr ring lr kanske skriva pa facebook? for de ar du ju bra pa!!  Ohhhhh jag e sa arg arg arg!!

Jag e trott pa manniskor som tror dom  e sa javla mycke snyggare an alla andra hela tiden, for du ar inte det inse fakta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0