Bakis

Efetrsom jag inte har fatt dricka pa sa lange pga av att jag har gatt pa antibiotika och grejer sa va det ett riktigt bra tag sen jag drack men igar sa tankte vi att nu javlar e det fest!

Borjade med att shota vodka inne i bungalown och sedan gick vi till carpe diem varat favvostalle, carpe och hippies bar de e dom basta strandbarerna, och de va sa kul och komma tillbaka for att alla kande igen oss och blev glada for att vi var tillbaka :) riktigt kul....
sen kom de 2 engelskman och satt sig vid vart bord och prata och hade 4 buckets och dom var riktigt fulla, sa efter en liten studn drog dom och gissa vem som satt dar med 4 gratis buckets? joo jag ochjessi vilket var perfekt sa igar gjorde jag inte av med en enda krona :) de gillar jag!

Idag daremot mar ja piss, usch de va sa langesen ja var bakis nu, och och bara legat inne pa rummet hela dagen och svettats som en gris och bara matt sa daligt, just nu mar ja daligt ocksa sa ikavll blir nog en lugn kvall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0