Bangkok!

Idag kom vi fram till Bangkok, och de kanndes riktigt skont att komma bort fran Koh Chang faktist for nu har vi vart dar sa  himla lange kanns det som.

Sa himla sjukt men forsta dagen vi landa i thailand i bangkok holl bade jag och jessie pa att ruttna av lukten och tyckte inte alls om detta, men nu nar vi kom idag sa bara alskade vi det! haha helt sjukt och allt e ju sa himla mycke billigare har i Bangkok an pa oarna sa fan vad grejer vi hittat man bara vill shoppa!! Men No No det far vantas ett litet tag till men just nu bara langtar jag tills vi sen kommer tillbaka och far handla, ohh vad kul det ska bli kommer handla sa mycket sa jag inte vet vart ja ska ta vagen haha..

Fast vi blev dock ruinerade pa en javla Cola de va sbindyrt de kosta som en hel middag :S skit daligt tycke jag men men...

vi har ocksa haft nogon skum javla idiot som typ foljt efter mig och jessie i over 1 timme skit acklig turist som statt och vantat pa oss nar vi gick och at sa stod han utanfor sen och sedan foljde efter oss igen.. men tills slut foprsvann han men de va lite obehagligt maste ja saga!

Imorn sa bar det av mot krabi men de e sent pa dagen vi aker och hela natten kommer det ta.. e riktigt trott pa att aka buss nu sa javla obekvamt men de tillhor ju backpacking...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0