Christmas

Det ar ju helt sjukt att det snart ar jul!
Jag sitter har i Thailand och har inte nogon julstamning alls, helt sjukt att de bara ar nagra dagar kvar jue, FAST ja maste saga att vi faktist fick pynta julgranen pa Carpe Diem Bar :) jag och jessie de va faktist ratt mysigt men kandes konstigt att sta mitt pa dagen vid en strandbar och stekande sol och lyssna pa thaimusik och pynta en gran men kul var det iaf .....


Borjar ocksa sakna familjen ju mer ja tabker pa att de faktist snart ar jul, och har daligt samvete for att ja lamnat dom sjalva och min alskade lilla Rocky ocksa (hunden) men dom klarar sig nog och ska fa massa presenter nar ja kommer hem ...

neee nu e de dags och ga hem och vila lite ja e saaaaa trott idag saaa mer uppdateringar blir de snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0