Happy :D

ohh idag blev jag sa himla glad, de finns en svensk resturang som heter Unnis har pa Phi Phi och jag och jessie har hoppats lange att dom kommer ha svenskt julbord pa julafton sa vi far ata julskinka :D men vi har inte sett nogon skylt om det men idag nar vi var pa vag till stranden sa stod de dar, en stor gul skylt med svenskt julbord precis som hemma :D 250 svenska kr kostar det och da ar de julbuffe med precis allt gott man vill ha, blev s himla glad! mmm tankt er en god knackemacka med senap och julskinka pa.. mums!
Ska bli sa himla mysigt, ska kopa mig en tomteluva ocksa och ha pa mig hihi :)


har ocksa antligen kunnat bada igen vilket kanns sa himla skont! var tp 3 nastan 4 veckor sen jag lag pa stranden och kunde bada fy fan va skont de va speciellt nu nar det ar sa varmt hara :) nee idag ar en riktigt bra dag tycker jag, och battre bli den nog for ikvall e de Carpe diem som galler och en massa buckets :D yeeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0