it drives me crazy

jag haller pa att bli galen av alla dessa javla mygg! mina ben ser ut som jag vet inte vad och har seriost over 20 myggbett pa varje ben, anda fran tarna till knana inte kul alls!
inte fan hjalper nogot mygg sprej heller, har testat allt, har kopt tabletter som ska hjalpa och ta ner svullnaden och klian men det fungerade inte det heller, och sa ar det jatte manga som koper tigerbalsam for det ska sluta klia och nee de hjalpte inte pa mig heller! usch jag hatar mygg jag hatar hatar hatar hatar dom!

Jag vill inte ens visa mig ute just nu for jag ser hemsk ut usch, och inte nog med detta e man ju blek som ett spoke ocksa, har ju haft int vader men da har man ju saklart var sa javla bakis sa man sovit bort solen, har en javla angest over det for nu vill jag faktist bli brun, har ju inte ens bikinilinjer :S neee imorn maste jag bara upp och lagga mig pa starnden hur bakis jag en ar,, saa lycka till, sager jag till mig sjalv helt enkelt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0