Koh Chang, Lonely Beach

Koh Chang ar verkligen fint! och nu nar ja far tvatta mitt sar sjalv sa har vi forflyttat oss till lonely beach och innan bodde vi pa white sand, dar e de mer familjer och gamla par, medans har e de ungdommar, och mycke battre!

Lag pa stranden idag for forsta gangen pa lange, far ju inte bada och egentlige inte ga i sand men gick forsiktigt, ville inte ga till standen for de e sa javla deprimerandes att se alla bada och svalka sig medans du sjlav ligger dar och dor av varme, men gjorde de for jessie skull! inte kul just nu har ja gatt ivag for ja bara kande att ja behovde vara for mig sjalv...tankte ga ner och satt mig vi three house och ta mig en god shake och lasa min nya bok :)
hitta en bok som hetter El Chocko, hur bra som helst den e verklighets baserad och handlar om en svensk kille som sitter i  fangelse i Bolivia, helt sjukt hur de ar pa fangelset dara, maste lasas!!

Vi hitta sa sjukt billigt boende har pa lonely ocksa 150 bath, vi brukar betala mellan 300 upp till 600 vilket e mycke men 150 delat pa 2 e ingenting sa himla bra de behovs med tanke pa varan ekonomi justnu...
Traffade dessutom ett par som vi traffa nar vi var i Bali, da traffa vi en svensk tjej och en norsk kille som e hur roliga som helst vi bodde pa samma hotell, och igar nar vi skulle satta oss och ata sa va dom helt plotsligt dar, sa himla kul!! sa nu ska vi aka pa fredag till ett stalle som heter longbeach, valdig ode dar  men valdigt fint ska det vara och billigt dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0