Long time in Koh Chang

nu har vi vart i koh cang riktigt lange men allt beror ju pa att ja va tvungen att stanna pga av min javla fot, men de borjar blir riktigt bra nu, igar var sista dagen med antibiotika sa himla skont, nu ska jag bara ha bandage i 2 dagar till sen inget mer :D antlingen!

i forigar vart jessie jatte dalig och hade hog feber sa vi var tvugna att aka till sjukhuset dar fick honm ligga med dropp i 5 timmar sa nu har vi vart tvugna att stanna 2 dagar till hara, vi borjar bli ratt trotta de trakiga e att vi inte orkar gora nogot nar bada mar daligt sa vi har egentligen inte sett sa jatte mycke har i koh chang, imorn tankte vi iaf dra vidare mot krabi har viu tankt och sedan aka runt pa oarna dara :D men de blir inte sa lange for sen har vi planer om att fira jul pa phi phi efetrsom det vart varan favvo hitills sa vill vi vara dar under julen, problemet e ju bara att de e sa javla dyrt dar om man jamfor med ovriga thailand men pa nogot satt sa e de vart det hela!


fick sms igar av min kara sandrita och hon kanske ska komma till thailand i januari et hade vart sa himla kul!
sen kommer mary och becky  4 januari ocksa.. faaan hade ju vart sa kul och setts sa jag hoppas pa det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0