Longtaleboat a nd snorkling

idag har vi vart pa utflykt hela dagen fran kl 09:00 till 16:00  ,  har  akt  med longtale bat  runt   phi phi och haft en massa stop och snorklat  ,   basta stallet idag var Maya bay (the beach)   on fran filmen the beach  fyyy faan vad fint det  var! sa himla fint att snorkla  dara ,  skit fina fiskar ett tag hade ja  over 100 st  runt mig sa javla coolt!
akte ocksa till ett stalle som heter monkey beach fast dar hade vi redan vart nar vi var har i october men de ingick i turen  , jatte fint och sa himla coolt att se  vilda apor som sitter dar och blir matade av turister , gav en apa en majskolv :D han blev nog jatte glad tror jag  :)

Nee  helt underbart och gora den har utflykten maste jag saga , sa himla  fint! Phi Phi ar verkligen paradiset  jag kommer  verkligen att sakna  det!
                                   
  Som vanligt sa ska ju i nte allt ga som planerat  for att nar vi var pa vag mot sista on idag (bamboo island) sa fick vi motorstopp mitt ute i oppna vattnet , inte sa dar jatte kul dar satt vi 11 st och tankte va fasiken ska vi gora nu? men de kom en annan som akte f or bi som fick boxera oss till on och se  n  fick vi ta en skit liten  privat longtale sa vi satt som packade sillar  i den lilla longateln som holl pa sjunka sag de ut som , och laskigt va de ocksa for de va s a stora vagor vilket inte va sa jatte kul da ja e sjosjuk :(


 kvallen idag e ratt lugn jag e egentligen lite party sugen men  jessie e sjuk och ja e fort farande sjosjuk like always saa ja a..    men imorn da e de party party!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0