Paradiset!

jag tror nog att de har ar en av de fa gangerna pa den har resan jag verkligen bara har hela den har kanslan i kroppen, ohh jag ar i paradiset, det slog mig igar nar ja satt och at god mat pa den mysiga gatan har pa phi phi, att har sitter jag och njuter, jag gor ingenting pa dagarna, slappar och bara ar, och alla dar hemma ar i det kalla trista vadret och jobbar och sliter... och jag ar i paradiset och njuter av livet precis som man ska gora nar man ar ung!

jag har det sa himla bra just nu, igar va vi pa carpe diem som vanligt och hippies bar, vara 2 favvisar.. har till och med blivit erbjudna jobb pa bada stallena och vi ville egentligen jobba har till och med haft planer om att fraga har, men sen har vi ocksa fatt reda pa att den 23e kommer de massa poliser som kollar alla barer och for oss e de ju olagligt att jobba och man kan aka fast vilket man helst inte vill i ett sant har land, sa vi beslot oss for att bara vara deras stammisar och vara turisetrna som alltid kommer varje kvall och festar som crazy people :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0