Phi Phi again

vi ar tillbaka pa phi phi igen! detta ar liksom mitt smultronstalle jag har hittat!
Vi var ju pa phi phi o bprjan av varan resa i nastan 2 veckor, det dalaiga med phi phi ar att de e dubbelt sa dyrt med ovriga thailand, men vi kande att i Krabi fanns de inget vi ville aka till efter det doda stallet, och att vi inte hade orka att resa sa mycke mer, vi har rest sa intensivt nu sista manaden sa de e skont att bara vara pa samma stalle ett tag nu och vi valde phi phi fpr vi hade planer om att fira julafton och nyar hara och kom en vecka tidigare istallet :)

dom har hojt priserna sen sist men pa boende och det var liksom dyrt innan nu blir man typ ruinerad istallet men far de lite billigare da vi ska vara har i 3 veckor :) ohh jag bara alskar att vara har pa Phi phi!
fick faktist en jatte braoch mysig bungalow och valdigt frasht jamfort med hur vi brukar bo..   MEN
 vi blev vackta 5 pa morgonen forsta natten av ett javla bonerop , det visar sig saklart att vi bort precis brevid en moskefan! och hogtalarna e precis vid varan balkong, vi hade helt glomt bort att de fanns moske har men inte bara det vi har aldrig hort dom skika forr men nujavlar skiker dom sina javla boner tusen ganger om och alla jobbiga tider da man vilar eller sover, inte kul alls de kanns som nogon skriker nogot konstigt sprak rakt i mitt ora varje gang plus att vi har en javla yupp som skriker 7 pa morgonen FAST jag e glad att vara tillbaka pa phi phi anda! jag bara alskar phi phi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0