Pictures :)

jag vet att ja vart sjukt dalig pa att blogga och dessutom lagga in bilder men de tar san tid och ar jobbigt, men nu far ni se lite blandade bilder saa  Enjoy!

Thailand
jag och pelin :) (phi phi)   fina phi phi  Jag och jessie ska snorkla pa maya bay (the beach) :D  jatte vackra  

i vattnet och snorklar och ser sjukt mycke fina fiskar :D underbart!  (phi phi) batutflykt pa maya beach   vart lilla masterverk :)  monkeys mikan och jessie dec 2008

(Monkey bay) me and the monkey :) som jag sen gav en majskolv :D   me and jessie at the maya bay (the beach)  apan med majskolv :D

lee, bill and me :) the thaiguys from carpe diem bar :D  pelin,jag och jessie framfor julgranen som ja och jessie pyntat :P (carpe diem bar)  party party pa ibiza bar (phi phi)

lite 2 much 2 drink hahah vi e sa vackra eller va sager ni? :P   Eldringen pa carpe diem bar som vi jamt hoppar i :D kissing mr coconut :P

Bali

puss pa kinden av delfinen pluto  me and pluto :D Matar delfinen Pluto :D

kissing pluto!   Dancing cha cha with Pluto :P  pluto vinkar :)

(Balisafarimarinepark)  Me and orangutangen Brownie  Jessie. Brownie and Me 

Kommentarer
Postat av: sandrita

mikaela!!!

vilka underbara bilder!!

jag vill oxå bada med delfiner!

ni tänker väl på att bränna ner bilderna lr ngt sånt? man måste ha dom på ett backup ställe

jag vet hur många backpackers som helst som har blivit av med alla sina bilder för att ngt har hänt med kameran lr minneskortet. ett tips bara!

ta vara av tiden ni har kvar

kram

2008-12-22 @ 01:58:24
Postat av: mikaela

heheh aaa bada med delfiner va det basta jag gjort i hela mitt liv!! ska foroska gora de en gan till innan vi aker hem, de va jatte billigt i koh chang sa far se om vi aker dit igen :D

aaaa ska branna skiva har tankt pa de men bara vart javlig lat men ack for tipset ska foroska gora de snarast mojligast!

2008-12-22 @ 07:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0