Sista sprutan! Finally!

Mina armar ser helt trasiga ut efter alla sprutor jag fatt i dom, helt gron,bla och lila,, jatte vackert! Eller inte, 
Men idag fick jag min sista spruta och fy fan vad skont det var, jag har inte fatt sovit nogot alls eftersom man maste vara pa sjukhuset flera ganger om dygnet, varsta tiden e 6 pa morgonen nar man somnat runt 3 pa natten och sen maste ut och aka mope och har i Koh Chang ar det ratt kallt, det blaser hela tiden och ar kalla vindar, inte kul, sen kommer man tillbaka till hotellet allt mellan halv 7 och 7, somar inte om forns 9 eller 10 och sen kl halv 12 maste man aka igen, och sen kl 18:00 maste man va dar och kl 24:00 saa nee de blir inte mycket somn, men inatt ska ja verkligen njuta av att klockan inte ringer...

Ska nu ata antibiotika tabletter i en vecka, men maste fortfarande komma till sjukhuset 1 gang om dagen och fa saret tvattat och inlindat i bandage, men hellre 1 gang om dagen an var 6e timme for det har vart en mardrom!

Koh Chang for ovrigt ar valdigt fint, har akt runt lite med mope men de e inte sa kul nar man inte far bada eller ga pa stranden, doktorn har ocksa velat att ja bara ska ligga inne pa rummet och inte alls ga nogot,  bara om de ar nodvandigt, sa dom har dagarna har val vart si sadar.... men det borjar bli pa battringsvagar iaf :D

lyxade till med en banana split igar for ja tycket lite synd om mig sjlav :P men de fortjanade jag faktist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0