varan resa

jag kom och tanka pa att vi fan har sett javligt mycke pa kort tid egentligen... vi har inte direkt haft nogon rese plan som manga andra backpackers man mott, dom har oftast planerat hur som ska aka och sa medans vi egentligen bara akt dit vi kannt for aven om det vart mycke fram och tillbaka och omvagar sa e jag jkavligt nojd!

Vi har vart i Bangkok, phi phi island, koh lanta, kohpangang, koh samui, koh tao, krabi, raily beach, och runt om pa massa stallen pa oarna, sen har vi vart i indonesien (bali) kambodja och vietnam, och nu e vi tillbaka i thailand och ska resa runt massa har och sedan till australien... helt sjukt egentligen!  men jag har funderat lite pa att vi kommer ju vara tvugna att aka hem tidigare pga av problemet vi fatt oss men de tycker ja kanns skont, kanske later sjukt men det kanns som vi vart borta mycke mycke langre an vi har, kanns som ja vart borta 4 manader men de har ja ju inte, jag skulle vilja komma hem tills min fodelsedag 17 mars och jag e nastan 99 % saker pa att de blir sa, jag vill vara med min familj och vanner  och bara ligga hemma i soffan med rocky! 

Men jag e sa javla glad att ja gjort denna resa, har sett sa mycke man forandras mycke som person ocksa,, verkliegn vart varenda krona! Vill komma hem och jobba jobba hobba och sedan aka pa en ny resa eller till Australien och jobba dar i 1 ar... for man maste passa pa medans man e ung!



saknar min annica,mamma, michell, rtocky,sandrita,linda,mary,stephanie och massa fler!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0