Visitors from sweden

ohhh igar sa kom Pelin till phi phi pa besok och de va sa himlans kul och traffa nogon hemifran!
legat och solat och badat hela dagen igar och sen festat och visat underbara phi phi island och carpe diem bar saklart ocksa!
tyvarr sa va hon bara har 1 dag men battre an ingenting men de fick mig att sakna alla hemma annu mer nu nar man fick traffa noh\gon hemifran, man liksom saknar alla annu mera an man gjorde tidigare. men men kul var det iaf!

Dock inte kul att hon fick se mig sa javla blek som jag e! hon blev typ chockad att ja inte va brun for alla som kanner mig vet att ja nastan brukar va svart och det borde ja egentligen vara nu  nar vi vart borta salnge men har ju inte haft bra vader :(
men igar och idag har ja stekt mig iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0