you learn something new everyday!

ohhh idag har den har dagen vart sa himla bra!
Pa Hippies bar och Carpe Diem bar  och alla barer egentligen i thailand sa kor dom jamt fireshow, och anda sen jag sag det for forsta gangen blev ja helt till mig, jag tycker de e sa javla coolt och grymt dom e sa duktiga och det ser ju sa himla enkelt ut!
Idag har jag iaf fatt en privat lektion en Amir en kille som jobbar pa hippies som e sa javla snall och trevlig och faan vad kul det var, har fatt lara mig basic men de e fan inte enkelt och ja kan saga er att alla thaikillar som statt och kollat har ju skrattat ihjal sig for ja vet inte hur manga ganger ja slagit mig sjalv over hela kroppen haha jag maste sett skit rolig ut, tur att ja inte haft eld pa dom annu da hade jag vart helt sonderbrand av alla ganger ja slog mig sjalv, nee men javligt kul maste jag saga, sen tog ja mig en liten paus och tog mig ett litet avsvalkande dopp och de behovdes for att sta pa stranden och ova va sjukt jobbigt och varmt..

Sen har ja bara hangt halva dagen pa hippies med grabbarna, suttit i Dj baset och lyssnat pa musik, helt plotsligt kom Timbuktu och det var sjukt kul o hora alla killar sjunga pa svenska hehe,, ratt skont och vara sjalv idag och med andra manniskor , jag och jessie har ju liksom vart med varann snart 3 manader dygnet runt och de va javligt skont att va sjalv :D

Amir bjod ut oss pa middag ikvall sa de ska bli mysigt, han e fran malaysia och de fanns nogon san resturang har som han ville ta mig till sa de blir spannande ja som inte gillar san mat haha men man maste ju prova helt enkelt :)


neee underbar dag idag! ska tillbaka imorn och lara mig lite fler grejer :) and i have 2 practise everyday!



Kanns jtte jobbigt att snart behova lamna phi phi jag alskar det har sa himla mycke gar inte att beskriva jag vill verkligen komma tillbaka igen!! ingen tvekan om det! Phi Phi ar det basta stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0