Broken

Känner mig så jävla trasig.. inget går som man vill.. känns som att alla har någon utan jag =/..

vet inte om jag egentligen vill ha någon, mitt hjärta vill ha någon som bryr sig om en och får en att må bra, mitt huvud säger du ska va singel och ut och resa och vill inte ha någon... känner mig så splittrad och trasig..

va ute med min kära Gåsalin ikväll.. faaan helt galen kväll mycket som hände på få timmar,.
Har nog bestämt mig för att inte höra av mig mer till A,.. ja menar varför ska ja låtsas va kompis med någon ja tycker så mycke mer om ? nee nu e det fan slut på alla idioter.. 2 månader kvar sen sticker jag från den här skiten.jag får helt enkelt stå ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0