Crazy night

oj oj oj hur är det möjligt att man kan bli såå bakis ?? Skulle ju egentligen på grillfest igår men den vart inställd så det vart utgång med Sandrita iställe =)
Vi börja kvällen men att vi skulle dra ut och käka och är ute lite i sista sekund och springer fram och tillbaka hela söder och letar ställe men till slut bestämmer vi oss för texas longhorn! kommer in väljer något som ser riktigt gott ut men såklart var det ju slut på det, så då tänkte vi dra och käka pizza iställe men det hade ju såklart stängt, hmm plankstek då? aa de blir skit bra men nej nej det slutar med att det blir en Vegorulle på korvmojen som vi trycker i oss haha.. jätte mysig middag! vi fick ju sallad, bröd uteservering och hela kittet :P
Sen blir det den gamla rundan börjar med en Rassberry Fudge på Bauer och shots sen vidare till Reisen lite mer drinkar och sedan till Berns..vi var ju inte så jätte nyktra om man säger så, dansar hela natten lång och sedan efterfest ute i högdalen??? Medans vi står och väntar på taxi så ser jag hur hela gänget tar upp sina mobiler och visar bild på mig och N haha jätte kul att alla har bild på fulla Mikaela..well well,  man lever bara en gång.. Är såå glad att jag sov i sängen inatt och inte som dom andra 3 som fick dela på 1 soffa hahahha å haft ont i nackan å ryggen imorse..  kom iallafall hem idag halv 3 på dagen beställer mig en pizza och en stor cola!  och nu sitter jag här i mina mjukisbyxor och bara ska sega hela kvällen ska bli såå jävla skönt!!   Men fan va kul vi hade det igår, saknar våra gamla tider jag och sandrita hade förr och för er som inte vet så var vi 2 riktiga partygirls som jämt var ute och haft det sjukt kul och dansat hela nätterna! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0