Du får mig på dåligt humör!

åhhhhhhh jag e så trött på att bo hemma, vad jag än gör så är det fel fel fel.. får inte ta något lr röra något utan att höra klagomål...får inte ens ta hem någon hit ? vad fan är det för något??? detta är ju mitt hem men jag får inte bjuda hem någon men du får ?  bara för att du inte känner människan betyder det inte att vi ska råna ditt hem, men när du bjuder hem folk du knappt känner är det oki ???neeeeej åhhhhhhhh JAG BLIR PÅ SÅ JÄVLA DÅLIGT HUMÖR AV DIG!  jag är så jävla trött på att bara få klagomål hela tiden och jag är trött på att när inget passar dig så ska du va arg sur och otrevlig, och säga nej till en massa saker bara för att jävlas ? ! Trött det är vad jag är på detta..... fuck off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0