Friday..

vilken tråkig dag! kände på mig att denna dag skulle bli tråkig och en riktig depp dag..

så hur har min dag sett ut idag ? joo jag vaknade först halv 8 =S men somnade sedan om och gick upp igen vid halv 12 idag.. gick ut med hunden och åt lite frukost, satt mig i soffan och har sedan suttit här hela fucking dagen, ingen som har tid och ses så bestämer mig för att färga håret, bara utväxten så jag ser bra ut inför min Grekland resa som är på tisdag, längtar som attans! jaa sedan har ja bara suttit och ända gången jag rest på mig är för att gå ut med hunden eller hämta mig något att äta... kul liv!

Bestämde sedan att de skulle bli utgång, me and paris men i sista sek så blev de inget ändå, så nu sitter jag här en fredag kväll för mig själv med Rocky och äter gott & blandat och är helt nere... ingen som vill gå ut med mig =( hatar och sitta hemma helger och deppa... och inte fan har A hört av sig idag ... men oj vad chockad man blir det är ju trots allt killar vi pratar om.. och dom vet fan inte hur man beter sig.. såå trött på allt och alla känner jag..
Like always så kommer jag väl sitta uppe hela natten också för ja är inge trött och skit på tvn och ingen bra film har man.. Nej jag hatar dessa kvällar helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0