Godmorgon

Idag åker jaag till Grekland!!

oki vaknade 05:24 imorse vilket bara är helt sjukt då ja inte somna förns 4 inatt... har legat och hostat och vart jätte täpt i näsan och haft ont i halsen, jätte bra timing att bli sjuk när jag ska utomlands=( Har försökt somna om men det går fan inte så jag tänkte blogga lite innan jag åker helt enkelt... det löste sig med resväska iaf jag åkte igår kväll till kista centrum som har öppet till 9, tack och lov och fick tack i en väska.. usch ser inte fram emot att flyga idag.. inte bara det att jag är flygrädd utan jag är så jävla flygsjuk på köpet, hur kul är det att vara åksjuk när det gäller att åka bil, buss, tåg flyg och till och med sjösjuk? joo det kan jag svara på.. DET ÄR INTE KUL ÖVERHUVUDTAGET! och det är inte så att jag kan sätta mig å och läsa en tidning eller en bok när jag åker något eller flyger för då mår jag ännu mer illa.. och dom här såkallade åksjuketabletterna är inge bra heller...ne så jag hoppas på att kunna sova bort min flygtur idag lite musik och bekväma kläder så ska det nog inte vara några problem för lilla Mikaela..

Faaan nu e är det inte många timmar kvar tills jag ska möta Sandrita för att ta arlanda express, börjar nästan känna mig lite nervös.. mmm längtar efter all god mat jag snart ska få i mig också.. hmm nee om jag inte ska ta och hoppa in i en dusch nu tror jag nog...



Min och Sandritas låt =D (lite långt intro men men) enjoy!




and gåsalin if u see this... aj löve u =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0