jahap..

Faan det känns så jävla tråkigt att vara tillbaka i Sverige igen.. vill till Grekland nu nu nu nu nu =(


hade en väldans lång dag igår, träffade sandrita på dagen och luncha och myste i solen hela dagen till tidigt på kvällen.. sen va mina planer att åka hem för jag va sjukt trött, men tänkte hälsa på en kompis först som jobbar på 7 eleven så jag fastande ju där i tusen år och prata och prata, sedan blev det någon cider och utgång som var helt oväntat.. men hade en riktigt bra kväll!


kom hem 4 inatt och åt massa Doritos mm dom är så sjukt goda! =D

Hade planer om att lägga in mina Grekland bilder på datan idag, men nej nej nej då ska min smarta lillebror slarva bort usb sladden .. åhh så irriterande vill liksom ha det gjort nu.. men men nu ska ja in i duschen för att sen träffa Gåsa en liten stund..






Bra låt!  india arie- beautiful flower


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0