jahap..

oki, fick nyss reda på att det inte blir någon grillfest imorn =( trist!
jag som verkligen såg fram emot den och skulle ta de lugnt ikväll för att orka med hela dagen och hjälpa sandrita men nej nej så blev de tydligen inte... men ska bli skönt med en hemma kväll iaf..
Jag vet inte om det är jag som är konstig, men jag har alltid sån jävla ångest över allt, som tex på helger då vill jag gå ut och när jag väl bestämmer mig för att bara va hemma och ta de lugnt så får jag typ ångest över att ja inte går ut och tror alla har de skit kul å där ligger jag vaken hela natten och har det jävligt tråkigt för ja kan ju aldrig somna tidigt.. och när jag är skit trött och ändå betämmer mig för att gå ut så tror jag att det kommer bli tråkigt å att man ångrar sig när man väl är ute, att man inte stannade hemma... nee det ska fan inte va enkelt med någonting...
Är ju liksom lite småsugen på att dra ut ikväll men borde bara vara hemma och spara my money till grekland!!

jag ska vara vettig ikväll.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0