Jobbigt att vara Nattmänniska!

jaa då satt man här då och kl är 00:07 och jag är inte det minsta trött överhuvudtaget! samma sak varje kväll/natt kan ha jobbat hela dagen eller sovit dåligt och vart uppe tidigt, kommer hem och är alltid trött mellan 5 och 9 men sen så är det som om något händer jag vaknar till och kan inte sova! jag förstår mig inte på dom som kan somna innan 12 på nätterna? jag kan aldrig somna innan 1-2 på natten vilket är riktigt jobbigt spec när man vet att man ska upp tidigt dagen efter.. alla ber mig jämt testa massa olika grejer men de e ju faan inget som hjälper! =/ Funderar just nu om jag ska ta å gå en liten natt promenad med min hund Rocky kanske men han ligger och snarkar och sover djupt som attans..
en trött Rocky


Måste ju bara säga att jag ÄLSKAR KAMASUTRA REKLAMEN!!! Men pappa va fasiken är det här? Är det din bok pappa? hahaaah sååå braa!!!!

Nee nu blir det dags att väcka hunden och få mig lite frisk luft tror jag nog, tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0