Life sucks

Idag är en dålig dag! 

vissa dagar vaknar jag och bara känner mig så jävla nere =/  och det här jävla skit vädret gör ju inte direkt saken bättre! Vad fan ska man göra en regnig kall tisdag?  Dom flesta av mina vänner jobbar lr så har dom andra saker för sig.. känner mig så jävla ensam ibland, jag är en sån person som hatar att bara sitta hemma en hel dag och kväll och ännu värre att sitta hemma 2 dagar,det kan va skönt ibland men ja tycker nästan aldrig det, börjar tänka alldeles för mycket och vill bara komma ut ut ut.. men finns ju inga som vill det..
som igår då va ja skit sugen på att dra ut en liten stund och ja vet att min kompis också var det men skulle ju tydligen träffa nån snubbe och övertalade mig att vi kunde gå ut idag. så ja har vart peppad på det men så får ja sms att de inte blir något .. då får jag den här jävla känslan av att jag ska bara sitta hemma ikväll med och bara känner hur tårarna kommer- ja vet att det är skit löjligt men sån är jag!  Och ännu värre är ju att ja faktist bor hemma just nu för ja har sålt min lägenhet och ska resa om 3 månader, och det är fan inte kul att bo hemma, hatar att ja aldrig kan få vara för mig själv! =/ 

Ibland känns det som jag inte har några vänner,vänner är väl såna som ska ställa upp för en oavsett vad ? och inte bara kunna ses dagtid ? neee en riktigt rutten dag idag!  Hade jag vart trött så skulle jag sovit bort hela den här skit dagen men neej man e ju såklart inge trött å inte fan har man ett eget rum!... life sucks!

Vad fan man lever bara 1 gång!
trött på att höra att inga har pengar men bara för att man inte har pengar kan man ändå hitta på något med sina vänner som behöver en.. skulle jag veta att någon av min kompis känner sig deppig och inte vill sitta för sig själv hade jag ställt upp utan tvekan men de e tydligen ingen som tänker som jag....

Kommentarer
Postat av: Anonym

men Åsalin Men jag frågade ju hur de vad med dig =//

Jag bryr mig....det vet du!





kraaaaamiiiiis

2008-07-08 @ 19:40:09
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0