Love is so blind, it feels right when it's wrong

faan vilken dag! Trodde aldrig ja skulle få träffa A igen....

Träffade Gåsalin idag för jag skulle se hennes cafe som hon ska öppna snart, jääääättee fint var det! Cafe Himla alla måste gå å fika där!! =D  sitter och pratar lite med Gåsa och så ringer tel med något nr som ja inte har .. hmm svarar och får en CHOCK! Träffade världens bästa för några ¨månader sen och allt klicka så jävla bra och vi hade det så jävla bra, nästan för bra, så det var lite läskigt... efter ett tag försvann A och jag blev sårad åter igen... Jag kännde mig så jävla dum, lr känner mig dum som alltid går på allt skit snack men denna gång var det annorlunda, han va inte som alla andra och det vet jag! tänkte iaf försöka glömma han och gå vidare i mitt liv , ja menar jag ska ut och resa och jag kommer vara borta i 6-8 månader så jag kan inte ha någon och vill inte ha någon heller... Men idag när jag hörde hans röst så fick jag en sån jävla konstig känsla i hela kroppen, blev liksom glad samtidigt som jag blev ledsen, chockad, arg och allt på en och samma gång! Han ville ses och förklara varför han bara brytit kontakten och ja ville absolut ha en förklaring för det förtjänar fan varje tjej... Möter upp A i stan och faaan vad han är snygg like always.. får en låååång förklaring men känner mig ändå sårad fan han bara sket i mig ju från igenstans.. =/  Man såg i hans ögon att han skämdes och han har velat få tag i mig tidigare men inte vågat ... Det är något med den här A som får mig att må så jävla bra samtidigt som ja mår så jävla dåligt.. en jävligt jobbig känsla helt enkelt... vi har det kul tillsammans och han får alltid mig att skratta även idag fast jag satt arg i bilen så kunde ja inte va arg så länge.. Löste iaf alla problem som vart och har umgåts hela kvällen, riktigt mysigt.. men vet kanske innerst inne att jag inte borde träffa honom igen för jag är rädd, rädd för att bli sårad igen och det orkar jag inte.. men vi har det så kul och bra tillsammans..  får helt enkelt ta en dag i taget.....


varför är det så att vi tjejer nästan alltid tänker på killen vi träffat och vill träffa han om å om igen ? varför kan aldrig killen tänka som oss tjejer och sakna oss så som vi saknar dom ? .. why why why why ????


Nee usch jag känner på mig att jag kommer bara bli ledsen snart igen... åhhh orkar inte vill bara komma bort NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0