orka bry sig...

Att människor orkar bry sig om folk dom inte ens känner?? Var ute igår med Sandrita och käkade massa god mat på Bauer och lite goda drinkar, Rasberry Fudge like always =) är iaf på väg därifrån för att dra vidare till East och båda råkade nu hålla i sina mobiler för båda höll på smsa och då är det en jävla brat äckel som fäller en kommentar om att vi borde prata me varandra istället för att smsa, men hallååå orka ens lägga sig i och orka ens störa sig på att vi smsar, vill jag göra det så gör jag det åhhh nee jag blev så jävla irriterad! har fan ingen annan med att göra.....

Hade det sjukt kul igår iaf, men vart inte glad när jag hoppade av taxin i Solna för att köpa mig lite mat på statiol, va så sjukt sugen på en Billys vegetariska pizza mm sååå god, går fram till frysen och det är EMPTY! jag trodde nästan inte mina ögon va faaaan liksom, ångra mig som attans att ja inte käka på Max i stan =/ men men det fick bli en salla när ja kom hem hahaha..

Bra att jag har tryckt i mig en pizza nu också,en El Greco sååå gott, spec när man är bakis! =)

Nu ska ja snart ner i centrum och träffa Gåsalin och ta en fika..

Kommentarer
Postat av: Anki panki danki

Jag är slickepinnen som slickar sig fast!

2008-07-03 @ 21:30:28
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0